Forum dla miłośników PBF każdego rodzaju
Klan Kaguya jest bardzo silny, kiedyś byli to barbarzyńcy którzy w ataku na kiri gakure polegli. Przeżył jedynie Kimimaro który różnił się od innych członków klanu. Jeden z 3 sanninów zabrał go do siebie i pomógł stać się silniejszym. Przed śmiercią Kabuto zabrał geny Kimimaro i wszczepiał je innym shinobi żeby odbudować klan. Po śmierci Kimimaro klan został odbudowany i teraz jest potęgo w Oto Gakure.
W animie nie wszyscy Kaguya umieli wykonać 5 tańców w PBF'ie każdy umie.
Bonusy Klanowe
Ten klan w ramach bonusu otrzymuje:
80 pkt. do Taijutsu
20 pkt. do Siły
Znany Element :
Brak
Umiejętności:
Kontrola nad układem kostnym.
Umiejętność walki broniami stworzonymi z kości
Techniki:
Hokkotsu no Yaiba
Podstawowa technika klanu Kaguya. Shinobi wytwarza z sztylet lub inną broń z kości, która jest niebywale ostra i wytrzymała, o czym świadczy fakt, że można nią przecinać metal.
Yamagi no Mai
Pierwsza z serii technik zwanych "tańcami" to Taniec Wierzby. Ze środków dłoni wysuwają się długie na kilkadziesiąt centymetrów kości, którymi walczy się jak sztyletami
Tsubaki no Mai
Taniec Kamelii jest drugim tańcem Kaguya. Wykonując tą technikę, postać zyskuje na szybkości, atakuje serią błyskawicznych cięć i pchnięć bronią.
Teshi Sendan
Jest to chyba jedyna technika dystansowa klanu Kaguya. Z końcówek palców wystrzeliwują małe kosteczki, kształtem przypominające naboje. Jedną serią można wystrzelić maksymalnie dziesięć takich pocisków.
Karamratsu no Mai
Taniec Modrzewia jest jest podstawą defensywy klanu Kaguya. Z tułowia oraz rąk wysuwają się kości, które są świetną obroną przed atakami TaiJutsu. Oprócz funkcji obronnej, także ranią szarżujących przeciwników.
Tessenka no Mai
Hana
Ręka postaci przemienia się w ogromny, wytworzony z zawiniętych kości, świder o niszczycielskiej mocy. Jest to najtwardsza kość jaką może wytworzyć ciało Kaguya. Hana, czyli "kwiat" może on służyć jako taran; wierzchołek tej broni jest bardzo ostry, więc może to być także śmiercionośna broń.
Hone no Yoroi
Jest to twardy, wytrzymały pancerz, wytworzony pod skórą ze struktury kostnej. Wywarzanie pancerza kontrolowane jest przez użytkownika, może on okrywać całe ciało. Zbroję wytwarza się na stałe aż do jej zniszczenia lub anulowania techniki.
Sawarabi no Mai
Taniec Młodych Paproci to ostatni, piąty taniec i zarazem najsilniejsza technika klanu Kaguya. Z ziemi wyrasta dosłownie las kości, twardych i grubych jak konary drzew. Obszar działania tej techniki może być przeogromny. Dodatkowo, postać potrafi przemieszczać się we wnętrzu tych kości.
Przedstawiciele:
Kaguya Kimimaro
Ostatnio edytowany przez Kankuro (2008-05-02 17:00:04)
Offline
Uwaga! W opisie klanu występują elementy nie prawdziwe, niektóre z technik nie istnieją, a są jedynie inwencją twórczą Autora w rozwój PBFa!
Klan Yakushi
Nazwisko Yakushi, jest bardzo szanowane w Oto Gakure. Jest ku temu wiele powodów... m.in. Fakt, że Yakushi są jednymi z najlepszych medyków na świecie, czy choćby obecny Suzukage (Cień Dzwonu) - Yakushi Kabuto. Ich medyczne techniki opierają się nie tylko na leczeniu, ale również jako pomoce w walce czy zwykła dywersja. Przeciętny Yakushi ma przedwcześnie posiwiałe włosy i słaby wzrok, dlatego musi nosić okulary ew. soczewki. Ich atutową techniką jest Chakra no Mesu którą wykorzystuje się to niszczenia tkanki mięśniowej, tak by przeciwnik nie mógł się ruszać. Klan powstał z inwencji Orochimaru, który bardzo cenił Kabuto.
Bonusy Klanowe
Ten klan w ramach bonusu otrzymuje:
30 pkt. do Inteligencji
70 pkt. do Ninjutsu
Znany Element:
- Brak
Dodatkowe Umiejętności:
-Każdy Yakushi to Medyk.
-Perfekcyjna dokładność przy m.in. operacjach.
-Pieczętowanie martwych ciał w zwojach (do własnych celów)
Techniki:
-Shikon no Jutsu
-Shousen Jutsu
-Chakra no Mesu
-Chakra no Mesu Shuriken (Technika wymyślona! Polega na wystrzale pocisków o właściwościach Chakra no Mesu z Rąk.)
-Chakra no Mesu Yoroi (Technika wymyślona! Polega na otoczeniu siebie zbroją o właściwościach Chakra no Mesu)
-Inyu Shometsu
-Nehan Shouja no Jutsu
Przedstawiciele:
-Kabuto
Offline
Uwaga! W opisie klanu występują elementy nie prawdziwe, niektóre z technik nie istnieją, a są jedynie inwencją twórczą Autora w rozwój PBFa!
Klan Supaida
Członkowie tego klanu uznawani są za mutanty z powodu 6 rąk i podobieństwu do pająków. Za czasów Orochimaru sannin kazał wszczepiać shinobi geny pająków żeby stworzyć broń doskonałą. Członkowie klanu umieją pluć siecią lub wydzielać i pluć złotą substancją która może utworzyć zbroję na ciele. Supaida unikają walki wręcz są opanowani i lubią walczyć na odległość a co ciekawe uwielbiają walczyć łukami których strzały kontrolują za pomocą cienkiej nitki zrobionej z sieci a sam łuk jest zrobiony z złotej substancji. Supaida są świetnymi taktykami i łatwo umieją znaleźć słaby punkt przeciwnika. Co ciekawe Supaida oznacza Pająk.
Bonusy Klanowe:
Ten klan w ramach bonusu otrzymuje:
70 pkt do Inteligencji
30 pkt do Ninjutsu
Znany Element:
- Brak
Dodatkowe Umiejętności:
Tworzenie pajęczyn
Tworzenie i wydzielanie przez skórę złotej substancji
Bardzo wysoka Inteligencja
Niebywała celność w walce łukiem
Techniki:
Kumo Nenkin no Yoroi
Amagumo
Kumokakuhan
Kumosenkyuu - Suzaku
Kumoshibari
Kumo Soukai
Kumo Go-ruden Tai (Technika wymyślona! Polega na wypluciu na przeciwnika sieci ze złotej substancji kiedy styka się ona z przeciwnikiem twardnieje i unieruchamia przeciwnika sieć jest o wiele mocniejsza niż przy Kumokakuhan)
Kumosenkyuu - Yari (Technika wymyślona! Polega na zrobieniu włóczni ze złotej substancji włócznią można rzucać ale raczej przydaje się gdy musimy walczyć z przeciwnikiem na krótką odległość)
Przedstawiciele:
Kidoumaru
Ostatnio edytowany przez Kankuro (2008-04-27 10:10:27)
Offline
Uwaga! W opisie klanu występują elementy nie prawdziwe, niektóre z technik nie istnieją, a są jedynie inwencją twórczą Autora w rozwój PBFa!
Klan pochodzi z Oto-Gakure. Ich bronią jest rękawica z której emitują wysokiej częstotliwości fale dźwiękowe, powodujące mdłości, zaburzenia równowagi, a nawet omdlenia. Używając chakry mogą zmieniać siłę i kierunek fal, trafiając prosto w bębenek przeciwnika, dzięki czemu ich ataki są jeszcze skuteczniejsze. Większość członków klanu jest mocno przygarbiona, tak że dłońmi dosięga do ziemi. Są dość szybcy i silni, lecz odbija to się na ich zręczności.
Bonusy Klanu
Ten klan w ramach bonusu otrzymuje:
+40 do Inteligencji
+30 do Szybkości
+30 do Ninjutsu
Umiejętności Klanowe
-Kontrola fal dźwiękowych rękawicą
Techniki Klanowe
-Kyoumeisen
-Sou Oto Nami (Technika wymyślona! Polega na podniesieniu ręki ponad głowę i emisji potężnych fal dźwiękowych niszczących otoczenie i przeciwników. Technika wyższej rangi)
-Oto Nami Dageki (Technika wymyślona! Polega na wystrzeliwaniu fal dźwiękowych, w formie podobnej do senbonów)
-Oto Tate (Technika wymyślona! Polega na utworzeniu tarczy z fal dźwiękowych w okolicach rękawicy)
-Oto Kabe (Technika wymyślona! Polega na utworzeniu ściany z fal dźwiękowych, która chroni shinobi i jego towarzyszy. Ulepszona wersja Oto Tate)
Przedstawicielie
-Dosu Kinuta
Ostatnio edytowany przez Kirosana (2008-05-05 21:31:02)
Offline